Jste zde

Časté otázky a odpovědi

Obecné otázky

Jak je možné, že jsem o vás nikdy dřív neslyšel?

  • Portál StrakonickéFirmy.cz je nový projekt a jeho jméno teprve proniká k samotné veřejnosti.

Jaký je hlavní účel portálu StrakonickéFirmy.cz?

  • Chceme poskytnout našim návštěvníkům jednoduchou a přehlednou prezentaci místních firem přesně podle jejich požadavků. Firemním zákazníkům poté chceme nabídnout efektivní reklamu.

Nejsou tu od toho už jiné servery?

  • Přestože existuje několik regionálních portálů, u kterých se zdá, že poskytují stejné služby, tak způsob podání informace je zcela rozdílný. StrakonickéFirmy.cz kladou důraz na jednoduchost a přehlednost a věnují se konkrétnímu účelu. Většina "konkurenčních" portálů vsází na univerzálnost a rozsah, který v mnoha případech hraničí s nepřehledností a zmatkem. Tomuto trendu se snažíme vyhnout a upřednostňujeme kvalitu před kvantitou. Další rozdíl je v principu přidávání firem do našeho katalogu, které neprovádíme my, ale firmy samotné. Pomocí přehledné administrace mohou jednotlivé firmy spravovat veškerý svůj obsah a díky tomu si svých firemních profilů hledí a neustále je upravují. Tím se minimalizuje riziko toho, že některá informace na portálu nebude již aktuální.

Obsahem tohoto portálu jsou tedy jen firmy ze Strakonic?

  • Přestože se portál jmenuje StrakonickéFirmy.cz, není lokalita firem momentálně nijak omezena. Předpokládá se ovšem, že uživatelé budou vkládat firmy v rámci okresu města Strakonic nebo blízkého okolí do cca 30 km. Pokud by byl zjištěn vyšší výskyt firem mimo tuto lokalitu, bude v rámci zachování relevantnosti informací vytvořen filtr, který bude povolovat pouze blízké lokality.

Jsou do budoucna plánovány nějaké úpravy?

  • StrakonickéFirmy.cz jsou v neustálém vývoji a změny probíhají každou chvíli. Některé jsou malé, jiné větší. Budeme rádi, když nám pomocí kontaktního formuláře budete posílat návrhy na vylepšení.

Pro návštěvníky

Jak mám vyhledat firmu, kterou potřebuji?

  • Pokud se nacházíte v seznamu firem na portálu StrakonickéFirmy.cz, můžete si všimnout vyhledávacích filtrů nad samotným firemním výpisem. Pokud přesně nevíte konkrétní požadavky na firmu, můžete si seznam výsledných firem zúžit definováním filtru "Typ služeb", kde si vyberete určitou oblast zaměření. Další filtry jako "Hodnocení", "Město" nebo "Název firmy" netřeba vysvětlovat. V případě, že ale hledáte konkrétní službu, kterou od firmy vyžadujete, vepište jí co nejstručněji do pole "Požadované služby". Pokud alespoň jedna požadovaná služba bude nalezena ve firmou poskytovaných službách, zobrazí se Vám tato firma ve výsledném seznamu.

Podle čeho je seřazen seznam vyhledaných firem?

  • Jako první jsou zobrazeny firmy s placeným tarifem a poté následují ty s bezplatným. Druhotné řazení je realizováno na základě hodnocení firem, následně podle počtu komentářů a v poslední řadě podle abecedního pořadí. Upozorňujeme, že hodnocení firem je sledováno a pokud bude zjištěno několikanásobné kladné či záporné hodnocení z jedné IP adresy, bude tato adresa nekompromisně zablokována pro přístup na portál StrakonickéFirmy.cz.

Jak zjistím podrobnější informace o vybrané firmě?

  • Pokud máte firmu zobrazenou v seznamu vyhledaných, stačí myší kliknout na její název nebo na obrázek loga. Poté se Vám načte kompletní profil vybrané firmy.

Jak funguje systém hodnocení?

  • Každý návštěvník má možnost zhodnotit firmu pomocí komentářů v každém firemním profilu. Je vhodné, abyste v textu komentáře popsali Vaše zkušenosti s danou firmou a podle toho ji ohodnotili počtem hvězd. Pamatujte, že IP adresy jednotlivých hodnocení jsou monitorovány a pokud bude zjištěn větší počet hodnocení z jedné adresy, bude tato adresa zablokována z důvodu podvodného hodnocení.

Ohodnotil jsem určitou firmu, ale mé hodnocení nemělo vliv na celkové hodnocení firmy. Jak je to možné?

  • Vaše hodnocení se do toho celkového nezapočítává ihned. Váš hlas bude započtem maximálně do jednoho dne od hlasování.

Co vše mohu psát do textu komentáře pod firemním profilem?

  • V tomto poli můžete popsat Vaše zkušenosti s uvedenou firmou. Můžete hodnotit její výrobky, služby, ochotu a přístup, prostě cokoliv, co Vás napadne. Vyvarujte se prosím psaní hanlivých slov nebo urážek. IP adresa, ze které budou opakovaně přicházet nevhodné komentáře, bude zablokována pro přístup na portál StrakonickéFirmy.cz. Je také nepsaným pravidlem, že pokud návštěvník negativně ohodnotí firmu, je od něho očekáváno vysvětlení, proč tomu tak učinil. V případě negativního hodnocení bez udání pádného důvodu budou komentář i hodnocení smazány administrátorem portálu. Pokud zjistíme, že zdrojem většího počtu těchto hodnocení bude jedna osoba, stejně jako v předchozím případě bude i nyní její IP adresa zablokována. Do pole pro komentáře také můžete firmu oslovit, pokud Vás zajímají nějaké informace. Na každý komentář bude firma ihned upozorněna emailem.

Co není povolené v komentáři hodnocení pod firemním profilem?

  • komentář s hodnocením nesmí psát sám majitel firmy
  • psát více hodnocení z jedné IP adresy
  • psát negativní/pozitivní hodnocení bez kvalitního popsání důvodu

Jaké informace se zobrazují v sekci "Aktuality"?

  • Jedná se o informační sdělení jednotlivých firem v našem katalogu. Podoba těchto aktualit je v režii samotných firem, ale jejich význam je převážně informativní. Pomocí aktualit mohou firmy vytvářet také pozvánky na různorodé akce, které se Vám přehledně zobrazí v sekci "Kalendář".

Vyplatí se tuto sekci sledovat?

  • Jistě, je to jediná sekce, která Vás bude informovat o aktuálních věcech, které se dějí. Pokud chcete zůstat v obraze, najít si novou práci nebo si jen počíhat na nějakou dobrou nabídku či slevu, určitě doporučujeme tyto aktuality sledovat. Pokud Vás nebaví pročítat výpis aktualit, v sekci "Kalendář" si je můžete prohlédnout pomocí grafického prvku kalendáře.

Co znamená, když má u sebe firma označení "Seriózní firma"?

  • Jedná se o prověřenou firmu, která se vyznačuje vysokou kvalitou služeb a maximální spokojeností svých zákazníků.

Na Vašem portálu jsem nalezl informaci, která již není platná. Mohu Vám to nahlásit?

  • Samozřejmě budeme rádi, když nám tuto skutečnost oznámíte. Můžete volat naši linku nebo psát emaily.

Pro firemní zákazníky

Nejčastější otázka: Opravdu nezaplatím nic za propagaci své firmy na tomto portálu?

  • Opravdu nezaplatíte ani korunu. Všechny dostupné služby jsou zdarma. Pokud byste měli zájem o prémiové placené služby, musíte si o ně požádat a my Vám je zprovozníme. Do té doby si na portálu můžete dělat co chcete bez rizika toho, že by Vás to stálo nějaké peníze.

Mám zájem se u Vás registrovat, jak to udělám?

  • V pravém horním rohu těchto stránek se nachází malý modrý odkaz s nápisem "Registrovat". Kliknutím na tento odkaz přejdete do registračního formuláře, kde vyplníte jednotlivé položky a formulář odešlete. Více informací naleznete v krátkém návodu ZDE.

Platí se něco za registraci?

  • Registrace je zdarma. Po aktivaci Vašeho účtu Vám bude automaticky přidělen tarif Free, který je bezplatný. Pokud by Vám časem tento tarif nestačil, je možné přejít na tarif placený, který přináží zajímavé výhody.

Jak dlouho trvá potvrzení registrace?

  • Naši administrátoři jsou na registraci upozorněni pomocí mobilní aplikace a jsou schopni během pár minut profil zkontrolovat a potvrdit. Nicméně pro vyjímečné případy si necháváme rezervu jeden pracovní den na potvrzení registrace.

Nemám rád, když mi podobné firmy volají a přemlouvají me do placených programů? Mám toto očekávat i od Vás.

  • Nikoliv. Naše zákazníky do ničeho telefonicky nenutíme. Jednou za čas pouze rozesíláme newslettery.

Kde se mohu přihlásit do administrace?

  • Stejně jako v případě registrace se v pravém horním rohu nachází i odkaz na přihlášení.

Už mám aktivní účet, ale nevím, jak spravovat či přidávat data.

  • Pokud je Váš účet aktivní a jste přihlášen, objeví se Vám ve spodní části stránek černá uživatelská nabídka se všemi možnostmi firemního zákazníka.

Ve vaší terminologii zaznívají pojmy jako "uživatelský účet" a "firemní profil". Jaký je mezi nimi rozdíl?

  • Abyste mohli začít využívat našich služeb, musíte se na portálu StrakonickéFirmy.cz zaregistrovat. Touto registrací si vytvoříte uživatelský účet. Ten je důležitý pro Váš přístup do administrace a pro kontakt s našimi administrátory. Ovšem pouhou registrací uživatelského účtu ještě nedochází k propagaci Vaší firmy. Pokud si přejete přidat Vaší firmu do katalogu firem na portálu StrakonickéFirmy.cz, musíte po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu vytvořit nový firemní profil (pomocí odkazu v černé nabídce ve spodní části stránek). Teprve v momentě, kdy vytvoříte firemní profil, je Vaše firma zařazena do katalogu. V rámci tarifu Free platí, že pod jedním uživatelským účtem můžete vytvořit pouze jeden firemní profil. S tarifem Profi už můžete pod jedním uživatelským účtem vytvořit až 3 firemní profily, u tarifu Profi+ dokonce až 10.

Nevím si rady se založením firemního profilu. Jak se mi dostane pomoci?

  • S vytvořením firemního profilu Vám samozřejmě rádi pomůžeme, ať už telefonicky či po emailu. Dříve, než ale hodíte flintu do žita, pořádně si pročtěte veškeré texty ve formuláři pro vytvoření firemního profilu. Údaje, které Vám mohou připadat nesrozumitelné, jsou ve většině případech opatřeny textovou nápovědou (umístěnou nad nebo pod), kde se Vám snažíme lajcky vysvětlit jejich princip. Pokud si ani poté nebudete vědět rady, neváhejte a obraťte se na nás.

Zaregistroval jsem si u vás účet, ale zjistil jsem, že profil mé firmy již na stránkách existuje. Rád bych svůj firemní profil spravoval sám, aniž bych musel vytvářet duplicitní. Co pro to mám udělat?

  • Pokud profil Vaší firmy na našem portálu již existuje a Vy nejste jeho autorem, byl pravděpodobně vytvořen jedním z našich administrátorů. Pokud si přejete převzít správu tohoto profilu, podejte online žádost (odkaz "Přidat žádost" ve spodní administrátorské nabídce) nebo nám zavolejte či napište email.

Chtěl bych přejít na některý z placených tarifů, jak to provedu?

  • Vaši žádost můžete poslat pomocí emailu, avšak nejsnazší a nejrychlejší způsob je vyplnit online žádost na našem portálu. V uživatelském menu v dolní části stránek naleznete odkaz pro podání žádosti. Stav této žádosti pak můžete kontrolovat v sekci "Přehled mých žádostí".

Chtěl bych u Vás mít vlastní reklamní banner, jak to provedu?

  • Jako u předchozí otázky i nyní doporučujeme podat online žádost

Je nějaká možnost snížit pořadí mé firmy v seznamu firem?

  • Ano, v případě, že si objednáte placený tarif. Poté bude Vaše firma upřednostněna.

Mám tarif Free a chci přidat firmu nebo sdělení, ale v uživatelské nabídce chybí pro tyto operace tlačítko. Co mám dělat?

  • Toto nastává v případě, že máte již jednu firmu nebo sdělení vytvořené. Tarif Free umožňuje vytvoření pouze jedné firmy a jednoho sdělení. Pokud chcete podat sdělení nové, musíte smazat nejprve to staré. Pokud chcete tyto limity navýšit, přejděte na placený tarif.

Co to jsou vyhledávací fráze?

  • Jedná se o velice důležitou informaci o Vaší firmě. Vyhledávací fráze jsou jednoduchá slova, která reprezentují činnost Vaší firmy. Tyto fráze zadáváte pokaždé, když registrujete firmu. Pokud návštěvník portálu zadá do vyhledávacího filtru "Požadované služby" alespoň jednu Vaší vyhledávací frázi a to bez ohledu na velikost písmen či diakritiku, zobrazí se mu Vaše firma ve výsledném seznamu. Čím více bude mít Váš profil těchto frází, tím častěji bude lidem zobrazován.

Při registraci firmy nemohu v sekci "Druh služeb" najít žádné odvětví, které by odpovídalo mému zaměření. Co s tím?

  • Nezoufejte. Firmu zaregistrujte bez vyplnění této sekce a poté podejte webovou žádost nebo nám napište email a my Vaše odvětví rádi do seznamu přidáme. Poté už bude stačit pouze upravit Vaší firmu a nové odvětví zaškrtnout.

Při registraci firmy mohu zadat pouze pár vyhledávacích frází. Jak je to možné?

  • Pokud máte tarif Free, je délka řetězce vyhledávacích frází limitována na 50 znaků. V případě placeného tarifu je tento limit zvýšen na 500.

Co se stane, když při vytváření firemního profilu nevyplním otevírací dobu?

  • Firemní profil je možné vytvořit i bez otevírací doby, avšak její absencí snižujete pravděpodobnost výskytu Vaší firmy v konečném seznamu vyhledaných firem. Proto Vám doporučujeme v případě, že nemáte žádnou otevírací dobu, vyplnit zde alespoň časový interval, po který jste k zastižení na Vašem telefonním čísle.

Mohu do firemního profilu přidat i nějaké fotografie?

  • Ano, ale pouze s placeným tarifem. Doporučujeme Vám prohlédnout si porovnání tarifů v sekci "Reklama".

Nedaří se mi při vytváření firmy nahrát logo/fotografii. Co mám dělat?

  • Zkontrolujte, jestli nahrávaný obrázek splňuje požadavky, které jsou vypsány pod nahrávačem. Obrázek je omezený různými formáty, rozlišením, ale i velikostí.

Potřebuju registrovat více firem, ale nechci platit za tarif Profi. Mohu se registrovat pod více bezplatnými účty, abych mohl vytvořit více firem?

  • Přestože se nám tato klička zrovna nezamlouvá, tiše ji akceptujeme, ovšem v rámci maximálně dvou až tří firem. Pokud zjistíme, že jedna fyzická osoba vytvořila více než 5 účtů (5 free firem), kontaktujeme ji a doporučíme přechod na placený tarif.

Jaká je minimální doba platnosti firemního banneru?

  • Banner lze objednat minimálně na jeden měsíc. Vzhledem k tomu, že zaváděcí cena bannerů na portálu StrakonickéFirmy.cz za jeden kalendářní měsíc je nižší, než u konkurence za jeden týden, není potřeba tuto minimální dobu snižovat.

Jaký význam pro mě mají firemní sdělení (aktuality)?

  • Jedná se o jednoduchý způsob, jak zveřejnit nějakou aktuální událost. Zatímco údaje ve Vaší firemní kartě by měly být stálé, firemní sdělení jsou určené pro informace, které jsou aktuální v určitém časovém období. Navíc pomocí firemních sdělení můžete vytvářet pozvánky na akce, které se poté promítnou v našem interním kalendáři. Stejně tak dobře můžete firemní sdělení využít, hledáte-li nové zaměstnance pro Vaši firmu.

Rád bych získal označení "Seriózní firma". Co pro to mám udělat?

  • Musíte splnit všechny požadavky uvedené ZDE.

Co je to interní kalendář?

  • Jedná se o vizualizační prvek, kde může návštěvník jednoduše zjistit, které aktuality a akce ho v nejbližší době čekají. To vše je graficky znázorněno v podobě klasického měsíčního či týdenního kalendáře.

Přidal jsem nové firemní sdělení, ale v kalendáři se neobjevilo. Co s tím?

  • Pravděpodobně jste při vytváření sdělení nevyplnil pole "Termín", které je nutnou podmínkou pro zobrazení aktuality v kalendáři.

Chci vytvořit firemní sdělení platné pro určitý časový interval, ale pouze v rámci celých dnů bez rozlišení hodin a minut. Jak to mohu udělat?

  • Nad polem, do kterého zadáváte datum, se nachází zaškrtávací tlačítko s nápisem "Celý den". Když ho zaškrtněte, pole pro hodiny a minuty zmizí.

Proč omezujete počet firemních sdělení jen na jedno?

  • Jedná se o prémiovou funkci, kterou mají naši firemní zákazníci v rámci tarifu Free pouze na vyzkoušení. Plné využití firemních sdělení (aktualit) využijí pouze zákazníci s placeným tarifem. Jedná se tedy o jednu z funkcí, které odlišují bezplatný tarif od placeného.

Lze mé firemní sdělení nějak zvýhodnit?

  • Ano, ale v pouze v případě placeného tarifu, kdy budou Vaše aktuality viditelné již v samotném seznamu firem (nejnavštěvovanější stránka).

Návštěvník neoprávněně ohodnotil mou firmu nízkým hodnocení, aniž by v komentáři uvedl pádný důvod. Co mám dělat?

  • Tuto skutečnost nám co nejdříve nahlašte. Naši administrátoři prošetří danou situaci a v případě neoprávněného hodnocení komentář smažou a celkové hodnocení firmy vrátí do původního stavu.

Formulář nechce přijmout mnou nahrávaný soubor. Co dělám špatně?

  • Ujistěte se, zda splňujete podmínky pro nahrávaný soubor, které jsou uvedené pod nahrávacím polem.

Byl jsem přidán na tento reklamní portál, ale nepřeju si tu nadále být uváděn. Co mám pro to udělat?

  • V tomto případě podejte online žádost na tomto portálu nebo nám napište email. Váš účet poté smažeme.

Mám dotaz, který nebyl zmíněn ve výše uvedených otázkách. Co mám dělat?

  • V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nám napište email, vyplňte online dotazník nebo se s námi spojte přes online chat. Pokud si myslíte, že Vaše otázka by neměla chybět v této sekci, prosíme, abyste otázku položili ve formuláři pro komentáře pod tímto textem, obratem Vám bude odpovězeno.

Přidat komentář